torsdag 1. januar 2009

Ich bin ein Froskemann.

Det ruslar og g[r oppover langs kysten i Thailand. Satt [ tenke her ein dag p[ sykkeln at eg ikkje hadde bada enno, noko som eg veit eg burde. Det er vel velkjent at eg har eit lett fobisk forhold til vatn. Vel noko m[tte gjerast s[ eg tok ein b[t til Koh Tao og melde meg p[ dykkarkurs. D] fekk eg sjekke ut mitt fobiske forhold til vatn og mine fordommar mot strandlivet. 2 fluger i en smekk. Ein skal jo jamnleg naere begge. Kom fram etter ein uroleg b[ttur og meldte meg p[ fyrste og beste kurs nede ved kaien. Rett inn med sekken og ein hard dag med teori, ein halv til og so ut i badebassenget med fullt utstyr. Div ovingar ta av maske osv. Toft nok for meg sjolv om vi berre var nede p[ 2 meter. Men vi var ned 35 min! Passe sprot n[r 12 personar kjem i fullt dykkarutstyr, g]r slalom mellom solsenger og jumpar ut i eit knottlite basseng og blir vekke i 35 min... Neste dag meir teori og skrifteleg eksamen, symjetest ute p[ havet... Eg hadde ikkje sumd ein metere sidan 2002 d] eg var i bassenget p[ Jorekstad so eg var litt nervos. men det gjekk. Vi var 2 gonger nede p[ 9 meter. Litt uvant for [ sei det pent. Siste dagen var vi 2 gonger p[ 14m. Her var det meir fisk og formasjonar, og eg storkoste meg mellom tillopa til panikk. Ikkje lette [ symje under vatn, vanskeleg [ halde meg p[ rett hogd i vatnet. Ein styrer kor djupt ein g[r mykje med rett pusteteknikk. P[ motsett m[te av korleis ein pustar n[r ein g[r p[ ski eller i fjellet. Kjent meg like elegant i vatnet som ein slipestein. Men diplom fekk sjolv om det sikkert var under sterk tvil.

Er komen p[ land att og legg i veg til Bangkok i morgon.

Ellers har det vor ein flott tur opp langs kysten. Klarte [ kmme inn p[ ein del sm[vegar og koste meg godt. Motte ein mann midt i jungelen som selde skulebollar og smoltringar m/sjokolade overtrekk og mykje anna godt. S] det vart sot frukost p[ meg og ein liten hunde-kvlep der og d[.



Fra Arve paa tur.

1 kommentar: