torsdag 11. desember 2008

Christ Church


Christ Church, originally uploaded by Arve Tvedt.

So no er eg komen til Malaka p[ vsetkysten av Maylaysia som ein gammal handelsby som b[de Indiske prinsar,Portugisarar, Hollendarar og Britar har slegest om. Dette var knutepunktet for handel med krydder og anna mellom Kina og Europa. Turen ut av Singapore starta med kraftig regn og gjekk over til kraftig trafikk i staden for. Men eg kom no fram til Pontian Keticil i eit stykke. Puh... Vidare har sykla p[ Rv 5 langs kysten. D[nn flatt men str[lande solskinn og 35 grader er slitsomt. Startar tidleg for [ vere ferdig tidlegast mogeleg p[ dagen. Har hatt ein kviledag i Malaka og det er godt. Var ikkje nett i toppfrom d[ eg starta turen. Dette er ein av dei st[rste turist plassane i Malaysia. Og det tydeleg. Nesten som Singapore.
Bye er verdt eit bes[k viss ein er i Malaysia.

3 kommentarer:

  1. Hallo onkel Arve :) er det slitsomt og sykle? god jul:) hilsen Silje

    SvarSlett
  2. Hallo,
    Kjem etter deg eg... berre ei veke bak..innom Singapore før eg landar i Christchurch. Ikkje same land då men! Godt å komme seg vekk frå vinter og kulde:)
    Roger

    SvarSlett
  3. Ja det er ein smule slitsomt aa sykle i denne varmen, men det blir betre lenger nord.

    SvarSlett